Diensten voor autobedrijven

Adverteren op Luxcar.nl

Luxcar helpt u als autobedrijf uw doelgroep in het exclusieve segment beter te bereiken. Autobedrijven gebruiken bundelwebsites om hun aanbod onder het grote publiek te brengen. Deze websites geven echter slechts een statisch overzicht van feitjes en maken geen verschil tussen budget en exclusief. Omdat Luxcar zich richt op de doelgroep, genereren wij een hoger conversieratio. Dit kan resulteren in een kortere omlooptijd van uw voorraad. Neem gerust contact op, wij denken graag met u mee.

Website & Online branding

Website & online branding werkzaamheden voeren wij uit onder de naam Select Media. Ga naar de Select Media website om onze diensten en portfolio te bekijken.

select-media-automotive-marketing-website-autobedrijf-logo-donker

Foto- en videoproductie

Foto en videoproductie werkzaamheden voeren wij uit onder de naam Select Media. Ga naar de Select Media website om onze diensten en portfolio te bekijken.

select-media-automotive-marketing-website-autobedrijf-logo-donker
bereikuwdoelgroep

Heeft u al over ons gelezen?

rtlzlogo_0

Jonge ondernemers starten Funda voor luxeauto’s
29 maart 2016

Een soort Funda voor luxeauto’s moet het worden: Luxcar.nl. Vier piepjonge Nederlandse ondernemers gaan er over drie dagen mee van start en hopen zo uiteindelijk in de auto van hun dromen te kunnen stappen.

Het is de bedoeling dat iedereen die op zoek is naar een beetje leuke Ferrari, een aardige Lamborghini of een Aston Martin die niet zou misstaan onder de gemiddelde carport zijn droomwagen voor het eerst spot op Luxcar.nl. Een site waarop het aanbod van alle Nederlandse luxeauto’s gebundeld moet worden. Meer lezen

Print

Funda voor luxe auto’s
30 maart 2016

Vier jonge Nederlandse ondernemers lanceren later deze week een soort Funda voor luxe auto’s, Luxcar.nl. Robert Vonk, Jordy Burggraaf, Maico Voets en Barend Peijnenburg kwamen tot de conclusie dat er geen website bestond voor alle exclusieve merken.

‘Door de aanwezigheid van websites waarop autobedrijven adverteren is het vinden van een auto niet moeilijk’, schrijft het viertal op hun site. ‘Het is echter een ander verhaal bij auto’s uit het topsegment, omdat lang niet alle auto’s op deze websites zijn te vinden. Deze websites kunnen immers de sfeer, beleving en exclusiviteit niet overbrengen.’ Meer lezen

sprout-logo-inspireert-ondernemers-black

Funda voor Ferrari’s
30 maart 2016

Eén website met daarop alle exclusieve auto’s die in Nederland te koop zijn. Die was er dus nog niet. Daarom zette de 21-jarige Barend Peijnenburg de site Luxcar.nl op, samen met drie studievrienden. Ze hebben de site uit eigen zak gefinancierd en hopen geld te gaan verdienen met advertenties, video-items en fotoreportages op de site. Op Luxcar.nl, dat aanstonds live gaat, staan nu ongeveer 350 auto’s van 20 dealers. Totaal hebben ze een waarde van zo’n 40 miljoen euro. Het doel van de jongens met hun bedrijf? De eigen droomauto zo snel mogelijk bij elkaar verdienen. Meer lezen

logoautogespot

Luxcar van start als luxe automarkt
11 april 2016

Al het exclusieve auto aanbod in Nederland op één website. Dat is wat de oprichters met Luxcar willen bereiken. Sinds twee weken is hun website live. Het is de bedoeling dat het zoeken naar een auto op luxcar.nl een beleving is. Jordy Burggraaf (20), Robert Vonk (21), Maico Voets (23) en Barend Peijnenburg (21) willen dit bereiken door de manier waarop ze het publiek aanspreken, het gebruiken van grote foto’s, interessante getallen uit te lichten en het plaatsen van video’s en fotoseries. “Bestaande aanbodsites slaan de plank mis als het gaat om het bereiken van de (…) Meer lezen

BNR-extensielogo-zwart-zakendoen-met

Zaken doen met…
22 april 2016

Op 22 april was oprichter Barend Peijnenburg te gast bij het BNR programma ‘Zaken doen met…’. Samen met presentator Ruud Hendriks en investeerder Maasbert Schouten sprak Barend over Luxcar.

telegraaf

Exclusieve auto’s spotten
Starter van de week: Luxcar, platform voor luxe wagens
10 mei 2016

TILBURG – „Wat gek dat er wel websites zijn die het aanbod van middenklassers en occasions bundelen, maar voor het exclusieve segement is er niets.” Dit dacht autoliefhebber Barend Peijnenburg (21) toen hij voor de grap ging uitzoeken wat hij zou doen met een miljoen. Dat gat moest worden gevuld en samen met drie vrienden lanceerde hij Luxcar. Meer lezen.

NRC_Handelsblad

Welke auto koop je voor een paar ton?
10 mei 2016

Handig hoor, al die auto-zoeksites waar je een middenklasser voor de hele familie plus de huisdieren kunt zoeken en kopen. Maar wat nu als je het wat breder wilt laten hangen en een paar ton te besteden hebt aan een nieuwe auto? Luxcar biedt uitkomst, bericht de Telegraaf. Een paar studenten zaten te fantaseren: wat zou ik doen met een miljoen? Een dikke wagen kopen, natuurlijk, maar welke dan? Het spelletje (…) Meer lezen

LogoHVAWitKlein

LUXCAR: NEDERLANDS MEEST EXCLUSIEVE AUTO’S VIND JE HIER!
15 juni 2016

Stel je hebt de luxe om op zoek te gaan naar een exclusieve sport/luxewagen, waar ga je dan zoeken? Ga je stuk voor stuk de Nederlandse dealersites af? Of ga je speuren op websites als autotrack of marktplaats? Gelukkig hoef je die moeite allemaal niet te nemen en vind je al het Nederlandse aanbod in dit segment tegenwoordig onder een dak. Luxcar.nl biedt een volledig overzicht van alle mooie, sportieve, luxe maar vooral exclusieve auto’s die (…). Meer lezen